1/40

image

azi am stat. mi-a stat corpul în loc. l-am mutat în permiterul casei, dintr-un pat într-altul. mintea, galop de gânduri. niciunul nu m-a ascultat să stea naibii pe loc, să zacă, măcar azi. da’ a dracu’ dacă m-am urnit deşi senzaţia de inutilitate nu m-a părăsit. aş fi vrut să se care şi asta, să mă lase să zac goală, fără de ea, da’ n-a vrut. pesemne că mă vrea. eu n-o vreau da’ ce contează. e ca o căpuşă. vicleană şi malefică. în stare să-ţi soarbă ultima suflare vie doar că să-ţi arate că fără tine nu poate trăi. de demonstraţie aşa, nu de alta. de tine, nici atât.
ziceam că mi-e greu să stau fără să fac ceva. valid. validator. cică se-nvaţă şi asta. să stai, să respiri şi atât.
sunt în carantină. de mine.

Lasă un răspuns

